onsdag 1 februari 2012

50 steg

bild: google

När jag var hemma över jul var jag, mamma och systerdottern och tittade till mormor och morfars grav. Jag ville gå in i kyrkan för att se om det var ledigt, och som tur var det det.
Bilden jag lånat är den kyrka som vi kommer att vigas i. Så jag tog systerdottern under armen och bad henne gå med mig. 50 steg räknade jag till.
Snart är det verklighet, snart ska jag få hålla i Andreas hand och gå den lilla vägen. Snart har vi egna bilder att lägga upp.
192 dagar kvar!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh blev aldeles pirrig i magen av att läsa ditt inlägg. Ja man kanske skulle räkna stegen i kyrkan, känns mer verkligt då. (Ett bröllop alltså). Har dock inget spikat datum än men sambon och jag har ju planer på giftemål. Köpte förresten Amelia-tidningen. Sambon blev lite nervös då. Hihi. Hur tar din kille det hela? Är han lugn?

Camilla sa...

Ida: Jag gjorde det mest för att veta vad man har att vänta sig på dagen D (eller B hehe). Det lär vara svårt att ta in allt sen, och hur ska man ens ta sig fram, man lär ju vara ett nervvrak så fort man ser all familj och vänner. Min karl är lika taggad som jag,han längtar lika mycket :)